piątek, 16 grudnia 2016

Z motywem szopki // With nativity scene

Z ogromną przyjemnością witam Was w nowym dla mnie miejscu. Cieszę się bardzo, że będę się tu z Wami spotykać i mam nadzieję, że ciepło przyjmiecie moje inspiracje. A oto pierwsze z nich:

I greet you with great pleasure on new place for me. I am very happy, that I will meet you here. I hope, that warmly take my inspiration. And here's the first one:

Sezon kartek świątecznych ma się już ku końcowi, więc postanowiłam dobrze wykorzystać te ostatnie dni. Kartkę, z popularnym motywem bożonarodzeniowej szopki, wykonałam przy użyciu zestawu "Święta Rodzina w szopce". Tekturki delikatnie pocieniowałam brązowym tuszem, a następnie zastosowałam bezbarwny puder do embossingu, dzięki czemu elementy zyskały charakter retro. Myślę, że całkiem nieźle zgrało się to z subtelnym odcieniem zielonych papierów.

Season of Christmas cards is already coming to an end, so I decided to make good use of these last days. I made card with a popular motif of the Christmas nativity scene, using set "The Holy Family in the nativity scene". Cardboard gently toned brown ink, and used colorless embossing powder, so elements given the nature of retro. I think, it good looks with a shade of green papers.








Na deser mam jeszcze kartki, w których znalazły się napisy pochodzące ze sklepu Laserowe Love. Tekturki "Bóg się rodzi" pokryłam farbą, aby harmonizowały z kolorystyką prac.

For dessert, I still have cards, in which are subtitles from the shop Laser Love. Cardboard "God is born" was covered with paint, to harmonize with the colors of the work.


Zwróćcie też uwagę na kartonik z wytłoczonym srebrnym napisem "Wesołych świąt" - ten uroczy detal jest doskonałą alternatywą dla stempli.

Also note for tag with engraved silver inscription "Merry Christmas" - this charming detail is a great alternative to stamps.


Pozdrawiam gorąco
Greet warmly


W pracach wykorzystałam:
In my works I used:

    

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne, tradycyjne kartki. Sama takich nie umiem zrobić, więc z przyjemnością pooglądałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chociaż trudno mi uwierzyć, że tradycyjna kartka może sprawić komuś trudność :) Kartka, jak każda inna.

      Usuń