wtorek, 3 stycznia 2017

Mixed mediowa zakładka do książki

Witajcie!

Pewnie lubicie czytać książki, podobnie jak ja. Jednak jeszcze bardziej lubię wszelkie własnoręcznie wykonane zakładki do książek. Szczególnie upodobałam sobie zakładki w kształcie taga.

Dlatego też - moja dzisiejsza inspiracja jest zakładką w kształcie taga. Lubię również wszelkie mixed mediowe prace, więc moja zakładka jest bardzo mediowa. 

W sklepie Laserowe Love jest mnóstwo ciekawych tekturek. Postanowiłam skorzystać z tekturki niepełnego dmuchawca, który poniekąd bardzo mi pasuje do zakładki. Dlaczego? Dmuchawiec to symbol nasuwający skojarzenia z lotem, wznoszeniem się, wolnością, beztroską, lekkością. Jednak z drugiej strony dmuchawiec może odnosić się do kruchości życia, nieuchronności przemijania ludzkiego. Tekturki z dmuchawcem możecie wykorzystać na wiele, różnych okazji.

Tekturka niepełnego dmuchawca pochodzi z kolekcji Laiteron. 

Całą kolekcję znajdziecie  >> TU <<

Pora na moją inspirację - użyłam mediów 13@rts oraz tekturki "Niepełny dmuchawiec"

Hello, 
It's high time for my inspiration for you. Do you like reading books? Do you like doing bookmarks? I like very much! I prefer doing mixed media projects than scrapbooking - so my inspiration for you is a bookmark.
In our shop you can find some various chipboards. Collection called "Laiteron" catch my fancy! I choose chipboard of dandelion clock as a perfect piece for my mixed media bookmark. I also use 13@rts products.

You can find the collection   >> HERE <<








Pozdrawiam, Aneta! <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz