poniedziałek, 2 stycznia 2017

Złoto i szmaragdy // Gold and emeralds

Nowy Rok nam nastał, więc kto jeszcze nie ma, rozgląda się za nowym kalendarzem. Ja już mam! I to nie byle jaki! Bo połączony z zegarem oraz praktyczną kieszenią na ważne drobiazgi. Bazę "Old Style" wymalowałam na zielono, nadając jej wcześniej fakturę za pomocą pasty. Z kolei tarczę zegara pozostawiłam gładką, za to wyzłociłam ją pudrem do embossingu. Podobnie potraktowałam ozdobniki "Indiana" oraz rozetę "Malka Indiana", które wykorzystałam do udekorowania mojego kalendarza.

New Year came, so who does't have, he's looking for a new calendar. I just already have! And not just any! It is connected to a clock and a practical pocket for various trinkets. "Old Style" clock base I had painted in green, first giving it a texture using a paste. In turn, the clock face I left smooth, only I used gold embossing powder. Likewise, I took the ornaments "Indiana" and rosette "Malka Indiana", which I used to decorate my calendar.






Wykorzystałam:
I used:

  

Korzystając z okazji życzę Wam wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku!
Taking this opportunity, I wish you all the best in the New Year!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz