czwartek, 23 lutego 2017

Dziewczęca karta albumowa

Cześć!
Już drugi raz mam przyjemność inspirować Was w moim indywidualnym poście na blogu Laserowe LOVE. Tak się składa, że i tym razem przygotowałam kartę nietypowego albumu scrapowego. Z początkiem roku 2017 wymyśliłam sobie pewien projekt, który mam zamiar systematycznie realizować. Jest nim album z wyjątkowymi zdjęciami moich dzieci - na każdy miesiąc jedno zdjęcie, a co za tym idzie - jedna strona w albumie.
Styczniową kartę pokazywałam już w ramach inspiracji do pierwszego wyzwania na naszym blogu. Zobaczcie, jak wygląda aktualna, lutowa strona:


Zdjęcie mojej tańczącej córki obrobiłam w darmowym programie graficznym. Chciałam, żeby całość miała dziewczęcy charakter, dlatego kolorystyka strony utrzymana jest w różowej tonacji. Kwieciste wzory uzyskane za pomocą pasty strukturalnej i maski, koronka z tiulem, delikatna kompozycja kwiatowa oraz przeszycia świetnie uzupełniają klimat fotografii. Tekturki wytuszowałam na biało, a następnie pomalowałam akwarelą, która posłużyła mi również do zrobienia kleksów i zacieków. Dla przełamania barw dodałam kilka brokatowych, złotych kropek.


Ciekawa jestem, czy Wy również macie swoje scrapowe projekty, które chcielibyście zrealizować w tym roku? Jeśli tak - podzielcie się nimi w komentarzach. Jeśli ktoś z Was chciałby się przyłączyć do mojego projektu - serdecznie zapraszam, możemy utworzyć grupę, w której będziemy inspirować się nawzajem i motywować przez cały rok.

W mojej pracy użyłam:

Pozdrawiam,
Basia.

https://watacukrowa.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz