poniedziałek, 20 marca 2017

Kartki urodzinowe dla najmłodszych

Dziś przybywam z kartkami urodzinowymi dla najmłodszych. Jeśli macie wątpliwości, czy kartka dla malucha to dobry pomysł na prezent, odpowiem, że tak, oczywiście, jeśli potraktujemy ją jako dodatek do upominku. Przecież nawet najbardziej wymarzona zabawka po pewnym czasie staje się "zbyt dziecinna", często trafia w ręce młodszego rodzeństwa lub kuzynów. Kartka natomiast jest pamiątką, którą łatwo się przechowuje i można po wielu latach przywołać wspomnienie konkretnej sytuacji i wyjątkowych osób.

Kartki, które dziś możecie obejrzeć, wykonałam na bazach w kształcie cyfr, które jakiś czas temu prezentowaliśmy w nowościach. Oczywiście, wciąż możecie je kupić w naszym sklepie. Papier do naklejenia docięłam samodzielnie, ale pamiętajcie, że usługa docięcia wybranego papieru jest też możliwa przy zamówieniu.
Cyferki postanowiłam ozdobić jakimś zabawnym motywem. Wybrałam tekturki z postaciami krasnali, które częściowo pokolorowałam techniką embossingu na gorąco. Dodałam kwiaty i motyle, które pozwoliły uzyskać nieco baśniowy klimat.









Mam nadzieję, że skusicie się i sami wypróbujecie, jak sprawdzają się nasze bazy w kształcie cyfr.

Wykorzystałam m.in.:

    

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz