czwartek, 30 marca 2017

Ozdobna koperta na pieniądze - tutorial

Witajcie!
Przygotowałam dla Was tutorial, w którym krok po kroku pokazuję jak zrobić efektowną kopertę na pieniądze lub kartę podarunkową.


Potrzebujemy:
- 2 papiery A4 o gramaturze 200 g/m2,
- coś do cięcia i bigowania,
- papier scrapowy, 
- klej,
- wstążka,
- dodatki (tekturka, kwiaty z foamiranu).


Dwie kartki A4 docinamy na długość 22 cm (dłuższy bok). 


Następnie bigujemy: 12 cm - 0,5 cm - 12 cm - 0,5 cm.



Docinamy klapkę koperty wg własnego pomysłu. Pamiętajcie, że na klapce umieszczacie napis i wszystkie ozdoby, więc powinna być całkiem spora. Z reszty białego papieru docinamy boki. Potrzebujemy dwa prostokąty o wymiarach 6,5 x 12 cm. Bigujemy: 3 cm - 0,5 cm - 3 cm.


Docinamy papier scrapowy. Ja wybrałam kolekcję Galerii Papieru "Jak we śnie RETRO".
Potrzebujemy dwóch prostokątów 12 x 22 cm oraz jednego prostokąta 22 x 5,6 cm.


Za pomocą wykrojnika lub skalpela wycinamy prostokąty przez które przełożymy wstążkę.
Pamiętajcie o podklejeniu kawałka papieru w miejscu, w którym będzie przełożona wstążka.
Inaczej będzie widać białą bazę koperty.





Kolejnym krokiem jest przygotowanie dodatków. Wycięłam kwiaty z foamiranu, wybrałam puder do embossingu, pręciki oraz tekturkę ze sklepu Laserowe LOVE.


Gotowe dodatki do koperty prezentują się następująco. 


Układam kompozycję na kopercie a następnie przyklejam wszystko klejem Magic.
Teraz można przykleić boki koperty.
Moja koperta jest już gotowa.






Użyte materiały:

 


Pozdrawiam serdecznie,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz