piątek, 17 listopada 2017

Czerwony przepiśnik

Dzień dobry.
W ramach dzisiejszej inspiracji chciałabym pokazać Wam przepiśnik. Zbliżają się święta więc można go wykorzystać jako prezent pod choinkę dla kogoś bliskiego albo w końcu uporządkować własne karteczki z przepisami, które wiecznie gdzieś giną.  Do jego wykonania sięgnęłam po czerwone papiery z kolekcji Winter Fun  oraz kropki z Nautical Holidays. Połączyłam je z czerwonymi kwiatami z kolekcji Be with me oraz papierem eko. Dla mnie jest to połączenie idealne i ostatnimi czasy - ulubione. Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie na ten temat.
Dodatkowo okładkę ozdobiłam tekturkami z kolekcji Kitchen Time . Wykorzystałam babeczkę oraz napis przepiśnik .
Zapraszam.









Pozdrawiam Agnieszka chanya13



Wykorzystałam:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz