środa, 8 listopada 2017

Grudniownik

Witajcie!

Kiedy miną już pierwsze dni listopada nie uciekniemy od myśli że zaraz będzie Boże Narodzenie. Piękny to czas i nie ukrywam to moje ulubione święta. Co roku obiecuję sobie że zrobię więcej, dokładniej posprzątam cztery kąty, upiekę pierniki i nauczę się lepić pierogi... Nie, to nie ja. Dawno temu na pewnym memie widziałam "złotą myśl" którą wcielam w życie :)


Sprzątanie i gotowanie jest dla ludzi, którzy nie znają/ nie odkryli scrapbookingu ;)

Tak więc gotowanie i sprzątanie pozostawię innym, tym którym to lepiej wychodzi a sama zajmę przygotowaniami do świąt w trochę innym wymiarze. 
W tym roku zrobiłam swój pierwszy GRUDNIOWNIK. Wyrażę się trochę jaśniej, póki co powstała tylko okładka - ale to zawsze jest dobry początek.

Czym jest GRUDNIOWNIK?

Grudniownik to taki specjalny album, w którym zbieramy grudniowe wspomnienia. Czyli świąteczne porządki, pieczenie pierników, ostatnie minuty karpia w wannie (żart, of course!). Na kartach z oznaczeniem 1 - 24 dzień grudnia zamieszczamy krótkie notatki, zdjęcia, listy zakupów - ogólnie wszystko to skłania nas do refleksji. Najważniejsze jest to, by Wasz grudniownik był uzupełniany codziennie, oczywiście wszystko w miarę możliwości.
Jeśli chodzi o format - mamy zupełną dowolność. Od zeszytów po albumy PL.
Swój grudniownik zrobiłam na bazie starego segregatora w którym przerobiłam okładki.


Segregator okleiłam stronami ze starych gazet i pomalowałam gesso. Następnie zrobiłam "przecierkę" złotą farbą. Przez własnoręcznie zrobioną maskę nałożyłam pastę strukturalną. Dodałam napis "Album" oraz mini-wianuszek ze świątecznymi tekturkami, szyszkami, anyżem, pomponami i gwiazdkami.






Co myślicie o moim grudniowniku? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Pozdrawiam!


Użyte materiały:

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz