sobota, 2 grudnia 2017

Błyskawiczne, mediowe kartki - mini tutorial

Witajcie,
każdy dzień przybliża nas do tych najpiękniejszych, w całym roku Świąt. Dla wszystkich scraperek to gorący czas przygotowania świątecznych kartek, drobnych upominków, dekoracji. Dzisiaj chcę Wam zaproponować sposób na zrobienie błyskawicznych mediowych kartek. W roli głównej oczywiście niezawodne tekturki i papiery Laserowe LOVE.


Potrzebne nam będą:
- tekturki,
- papiery scrapowe,
- bazy kartkowe,
- klej, brokat, dodatki.


Na początek do wybranych tekturek dopasowałam podobne elementy, które wycięłam z wykrojników. I tak do tekturki gwiazdki dopasowałam jeszcze dwie wycięte z papieru. Dodatkowe elementy stworzą na naszej kartce kolejne warstwy.


Teraz przyszła kolej na papier. Na bazach craftowych przykleiłam papier scrapowy oraz kawałki arkusza, które przedarłam w taki sposób, żeby było widać niezbyt poszarpane, białe krawędzie.


Pomiędzy bazę i kawałek przedartego papieru przykleiłam kawałek gazy, a na wierzchniej warstwie papieru nakleiłam koronkę. Całość owinęłam sznurkiem.


Następnie skleiłam wszystkie elementy razem, pamiętając o tym, żeby powstało na kartce kilka warstw. Tak wyglądają sklejone i przygotowane do mediowania kartki.

 


Teraz przyszedł moment na użycie mediów. Odrobiną mgiełki podkreśliłam kolor papieru, tapowałam białą farbą, obficie posypałam brokatem, a tekturki podkreśliłam białym splashem.
Na koniec kilka kropelek perełek w płynie.


Taki jest efekt. Jak widzicie, wykonanie takich prostych mediowych kartek nie powinno sprawić Wam trudności.






W naszym sklepiku znajdziecie wszystko, czego użyłam do zrobienia kartek:

   
  

Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję,
że spróbujecie zmierzyć się z taką formą kartek świątecznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz