sobota, 6 stycznia 2018

Lubicie motyle? / Do you like butterflies?

Witajcie w Nowym Roku! Mam nadzieje, że będzie on dla Was radosny, zdrowy i przyniesie dużo kreatywnych pomysłów.
Welcome to the New Year. I hope that it will be for you very happy and healthy and give you many creative ideas.

Ja już myślę o wiośnie, kolorach i rozkwitających kwiatach, dlatego powstała u mnie kartka w kolorach fioletu i zieleni. Do wykonania kartki użyłam papierów z kolekcji "Lavender date" i uzupełniłam motylami z paska "Beige and Green JOY". Dodałam tekturkę "Ornament roślinny" i pasujące kolorystycznie kwiaty.
I am already thinking about the spring and blooming flowers, therefore I created card in colours of purple and green. I used paper from "Lavender date" collection and the butterflies from "Beige and green JOY" collection. I added cardboard "Ornament roślinny" and fitting colouristically flowers.






Tytułowe motyle lubią kolor i kwiaty, tak jak ja. Cieszę się, że coraz bliżej wiosna, oraz że będzie powstawało coraz więcej kolorowych prac.
Butterflies from the tittle like colour and the flowers just like me. I am happy that spring is coming and it will bring more colorful paper works.

Wykorzystałam:
 I used:

  

Pozdrawiam
See you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz