sobota, 3 lutego 2018

Chrzest święty / Christening Day

Kolejna nowość na sklepowych półkach to fantastyczna kolekcja papierów "Lily Flower" z dodatkami - obrazkami do samodzielnego wycinania i nowymi tekturkami.

New collection of papers & chipboards "Lily Flower" is already in the shop. They are beautiful, especially extra sheets with lovely images - ready to cut & use on projects.

Przygotowałam kartkę z okazji chrztu świętego z wykorzystaniem nowej kolekcji. Wykorzystałam arkusz Lily Flower 06 oraz obrazek z arkusza Lily Flower 02. Nowości tekturkowe, z kolekcji "Flower", które użyłam na mojej kartce to Napis - Chrzest Święty i Ornamenty z kwiatami. Tekturkę z napisem chrzest święty ozdobiłam przezroczystym pudrem do embossingu a tekturki kwiatowe białym brokatem.
Wykorzystałam także arkusz niebieskiego papieru Pink & Blue 03.

I have prepared card for Christening Day. I have used new papers Lily Flower 06 and Lily Flower 02. I have used chipboards Chrzest Święty - embossed with clear embossing powder and Ornamenty z kwiatami covered with white glitter. I have used one sheet paper Pink & Blue 03.



Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta nowa kolekcja. Idealna na prace ślubne, pamiątki komunijne czy z okazji chrztu świętego. Oczywiście można użyć je także do innych prac.

I hope you will enjoy new collection. It's ideal for all Wedding, Holy Communion & Christening projects.

Użyłam:
I used:


   

Pozdrawiam
Have a nice weekend


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz