niedziela, 4 lutego 2018

LO znajdź swoje piękno / LO find your beauty

Kolejny raz przychodzę do was z layout'em, jednak tym razem mam dla was coś bardziej 'z pazurem'.
Mimo, że papiery z kolekcji ''Beige and Green JOY'' są bardzo delikatne, ja zrobiłam coś całkowicie przeciwnego.
It's second time, I'm coming to you with layout, but this I've got something 'with claw'. 
Despite that papers from ''Beige and Green JOY'' collection are very delicate, I did something opposite.

Osoba na zdjęciu to moja ulubiona modelka, uwielbiałam robić jej zdjęcia, bo niczego nie udawała, nie pozowała, a pokazywała siebie taką jaka jest. Nie próbowała być piękna, idealna. Stawała przed obiektywem ze swoją pewnością siebie, jakby mówiła 'albo mnie zaakceptujesz taką jaka jestem, albo spadaj'.
The person in the picture is my favorite model, I loved to take pictures of her, because she didn't pretend anything, didn't pose,but showed herself as she is. She didn't  try to be beautiful, perfect. She stood in front of the lens with her confidence, like she was saying 'or you will accept me as I am or get lost'.





Użyłam:
I used:


Pozdrawiam 
Regards

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz