sobota, 17 lutego 2018

Muszelki / Seashells

Witam wszystkich!
Nie mogę wam pokazywać samych layout'ów, bo bym was zanudziła, dlatego dzisiaj chciałam wam pokazać coś innego.
Uwielbiam muszelki, nad morze jadę tylko po to, by sobie ich nazbierać, a i tak kupuję dodatkowo w sklepie gdy tylko jakieś widzę. Sprzątając mój kącik, znalazłam worek muszelek, więc postanowiłam coś z nimi zrobić !
Hello to everyone!
I can't show you only the layouts, because I'd bore you, that's why today I wanted to show something different.
I love seashells, i only go to the sea to collect them, and I still buy in the store whenever I see one. While cleaning my corner, I found a sack of seashells,so i decided to do something with them !




Obie tekturki pomalowałam pastą z zestawu Finnabair Patina effect paste- Bras.
I painted both chipboards with paste from Finnabair Patina effect paste set- Bras.




Mam nadzieję,że mój projekt przypadnie wam do gustu, a może zainspiruje was do ciekawego wykorzystania tych fantastycznych tekturek ! 
I hope you'll like my project and maybe it'll inspire you to use this fantastic chipboard in some interesting way !

Użyłam:
I used:



Dziękuję i życzę wam miłego dnia!
Thank you and have a nice day!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz