piątek, 16 lutego 2018

Nasza miłość / Our love

Cześć, przedwczoraj były walentynki, więc nadal pozostaniemy w miłosnym klimacie. Pokażę Wam dziś LO, które stworzyłam, aby uczcić miłość między mną a moim mężem!

Hello, Valentine's Day has just past, and I would like to show you my new LO that I've created to celebrate the love between me and my husband!


Użyłam papieru Be with Me - 01 oraz  paska z obrazkami do wycięcia z tej samej kolekcji. Z tego ostatniego wycięłam kółko i włożyłam pod zdjęcie. Za pomocą pudru perłowego Ayeeda i przy pomocy szablonu stworzyłem tekstury, które potem popryskałam mgiełką Aquacolor - Cuoio ze Stamperii, tworząc plamy.

I used paper Be with Me - 01 and strip from this last one. I've cut out a circle and inserted under the photo. Thank to powder Ayeeda and a stencil I've created my texture and then I've used mist Aquacolor - Cuoio Stamperia to create stains.


Do wykończenia mojego LO wykorzystałam  Ramkę okrągłą z kolekcji "Sweet Lavender" oraz Elementy romantyczne z kolekcji "Simple Wedding". Do tego dodałam trochę świecących dodatków w formie kryształków i cekinów.

 To complete my LO I've used chipboard round frame from "Sweet Lavender" collection and chipboards romantic elements from "Simple Wedding" collection. I've added also crystals  and sequins.

 
 
 

Hugs
Sabrina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz