poniedziałek, 5 lutego 2018

Ślubne DIY - numerki na stół / Wedding DIY - Table Numbers

Witam wszystkich w poniedziałek. W ramach naszych inspiracji przygotowujemy dla Was projekty ślubne. 
Hi All! As a part of our inspirations we are presenting Wedding DIY ideas.

Dzisiaj przygotowałam numerki na stół. Często kiedy wesela są na tyle duże i trzeba gości odpowiednio porozsadzać, używamy takiego rozwiązania i przygotowujemy listę gości przypisanych do danego stołu.
I have prepared Wedding Table Numbers. It's often that we use these when we want to keep all our guests together and point them to a specific table. 

Moja propozycja jest dość prosta, wychodzimy z żałożenia, że nie każda panna młoda jest zaawansowaną scraperką. Muszę przyznać, że ja swoje zaproszenia ślubne robiłam sama 10 lat temu i wtedy nie miałam zielonego pojęcia o scrapbookingu, ale udałam się do sklepu plastycznego i kupiłam kilka niezbędnych mi przydaśków.
I have prepared simple numbers, as we were thinking not all Brides are crafters but simple ideas might encourage them to prepare something unique.

Do przygotowania numerków na stół wykorzystałam w większości artykuły które można kupić w sklepie papierniczym: perłowy papier wizytówkowy, dziurkacz brzegowy, wstążki i kwiaty można nabyć w pasmanterii a także papiery scrapowe z najnowszej kolekcji "Lily Flower" - arkusz "Lily Flower 04" oraz "Lily Flower 06".
I have used materials that you can easily buy in shops, like: pearl paper, punches, ribbons and silk flowers. I have used our newest collection "Lily Flower" "Lily Flower 04" and "Lily Flower 06".

Przygotowałam dla Was zdjęcia krok po kroku.
Please check my project step by step:


Perłowe bazy do numerków
Pearl bases


Mniejsze bazy z kolekcji Laserowe Love
Smaller squares from new collection


Wydrukowane numery
Printed numbers


Dodatki
Embellishments


A oto gotowe numerki na stół, mam nadzieję że wykorzystacie mój pomysł, a może zainspiruję Was do wykonania własnych.
My numbers are ready. I hope you will use my idea or maybe you will create your own.



Pozdrawiam
Have a nice day

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz