niedziela, 18 lutego 2018

Urok lawendy / The charm of lavender

Witajcie,
Moja dzisiejsza praca to kartka okolicznościowa, w której wykorzystałam  kolekcję "Lavender Date" .
Hello,
My work today is a wedding card in which I used the collection "Lavender Date".

Do wykonania tła kartki użyłam papierów Lavender Date - 02 i Lavender Date - 03. Natomiast z paska Lavender Date - 03 wycięłam, za pomocą tagów, kwiaty lawendy, które następnie posmarowałam przezroczystymi perełkami w płynie. Wszystkie elementy ułożyłam na bazie, a następnie za pomocą kostek dystansowych nakleiłam na kartkę, tworząc tym samym efekt 3D. Jeszcze tylko błyszczące dodatki i praca gotowa.
I used papers to make the background of the card Lavender Date - 02 i Lavender Date - 03. However, from the Strip Lavender Date - 03, i cut lavender flowers with the help of tags, which I then smeared with transparent liquid pearls. I put all the elements on the base, and then with the help of distance cubes I put on the card, creating a 3D effect. Only shiny accessories and ready





 Materiały wykorzystane w tym projekcie:
The materials I used in this project:

 
  

Do zobaczenia!
Regards!

1 komentarz:

  1. Śliczna delikatna karteczka :)
    Cudna ta Wasza kolekcja papierów :)

    OdpowiedzUsuń